טור דעה: אלמנטור מנפצים עוד תקרת זכוכית וזוכים ב plugin madness 2019
כתב:

תאריך:23.04.19
אלחמנטור מול acf

אלמנטור זכו היום באחד מהפרסים הנחשבים ביותר בקבילת הוורדפרס - סוג של תחרות פופלריות של פלאגינים בקהילת הוורדפרס העולמית.

https://torquemag.io/pluginmadness/

התחרות היתה סדרה של התמודדויות אחד מול אחד עם פלאגינים שחברי הקהילה ולבסוף אלמנטור גברה על acf הפלאגין הסופר שימושי והפופלרי מאוד ליצירת שדות מותאמות אישית בוורדפרס.
זה עוד עדות לצמיחה המדהימה של הסטארטאפ שקם לפניי 3 שנים בבני ברק וסחף את עולם הוורדפרס בסערה.עם כמעט 40 אלף חברים בקבוצת הפייסבוק שלהם ומיליוני משתמשים פעילים ביום הם אחד מהמותגים הצומחים בעולם הוורדפרס והקוד פתוח בכלל.אני עוקב אחריהם ועוזר במה שאני יכול כבר יותר משנתיים (הרביעי שזיהה :) ) אבל החברה האלה לא מאטים.
הניצחון היום הוא רק עוד סימן בקנה ועוד צעד לאחת מחברות הסטארטאפ הישראליות המבוססות על קוד פתוחה המרשימות שראיתי.

 

אופטימיזציה לתמונות באתרי וורדפרס מבחינת SEO
כתב:

תאריך:22.04.19
פורד מוסטנג אדומה

אופטימיזציה לתמונות באתרי וורדפרס מבחינת קידום.

בין אם אתם בלוגרים, כותבי תוכן למגזין אינטרנטי, או מנהלי חנות אינטרנטית, אופטימיזציה לתמונות היא אומנות שתרצו להתמקצע בה. אם אתם שואלים את עצמכם האם עליי להוסיף תמונות לתוכן האתר, התשובה היא חד משמעית – כן!!!

תמונות מושכות את העין, גורמות לאתר להיות מעניין וצבעוני יותר, מדגישות את נושא המאמר ואת הטקסט הסובב אותם עבור הגולשים, ואף תורמות לקידום האתר מבחינת גוגל ומנועי החיפוש השונים.

אך ללא אופטימיזציה נכונה לתמונות אתם מבזבזים נכס (ברמת קידום האתר ו SEO) בעל ערך שאינו מבוטל. בפוסט זה אסביר את הצעדים שיש לקחת בכדי לבצע אופטימיזציה לתמונות באתרי וורדפרס ובכלל.

בחרו תמונה מתאימה

הקפידו לבחור תמונה בעלת משמעות הרלוונטית לנושא המאמר, העמוד או המוצר שלכם. התמונה צריכה לשקף את הנושא המאמר ולהתחבר לטקסט הסובב אותה. תמונה המוקפת בטקסט הרלוונטי אליה תדורג גבוה יותר עבור מילים / ביטויים (keywords) אליהם התמונה מכוונת.

מספר דברים שכדאי לשים לב אליהם:

  • המנעו מתמונות קנויות (Stock Photos) – אתם מעוניינים כי תמונות האתר יבלטו וימשכו תשומת לב לטובת המרות גבוהות יותר. אם תמלאו את האתר שלכם בתמונות קנויות, סביר להניח כי תראו לא מקוריים ודומים לאלפי אתרים אחרים הקיימים ברשת. גם אם תבצעו אופטימיזציה מצויינת, לא יהיה לכך את אותו האימפקט או פוטנציאל הקידום (באופן עקיף) כתמונות מקוריות באיכות גבוהה.
  • השתמשו בתמונות מקוריות ואיכותיות – ככל שהתמונה מקורית ומעניינת יותר, השפעתה תהיה רבה יותר על חווית המשתמש.
  • השמרו מזכויות יוצרים – ללא קשר לתוכן התמונה בה בחרתם להשתמש, עליכם לשים לב כי אין קונפליקט כלשהו ברמת זכויות היוצרים. אם תשמשו בתמונה ללא רשיון מתאים, תהיו חשופים לתביעה משפטית.

לקריאת הכתבה המלאה אפשר לקרוא כאן